Min dröm..

Jag tror jag har lyckats tyda min skumma dröm.. som jag drömde för flera månader sen =/
Jag insåg att tjejen jag gömmer mej för, de e ju jag.. Jag gömmer mej för mej själv..

Jag är rädd för att känna hela mej själv, jag är rädd för att veta vem jag egentligen är..
Medans den där killen jag älskar så mycket redan känner mej bättre än mej själv och ser hela mej.. Han ser en sida hos mej jag själv inte änns vetat om. En sida jag är rädd för att lära känna, en sida jag inte vill visa och grejen är att han älskar mej lika mycket för de..

Men de betyder oxå att jag kommer att vandra ner för den där stigen ner mot stranden för att söka mej själv. Jag kommer att vara livrädd och det kommer att vara många hinder på vägen, men den där killen som jag älskar, han kommer att hålla min hand och han kommer att finnas vid min sida hela tiden.
Sen när vi väl kommer ner till stranden och rädslan försvinner, då har jag funnit mej själv..
De e vad jag tror min dröm betyder!! Det kommer att ordna sej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0