Jag älskar dej..

De gör så jävla ont!! Jag vill bara skrika och gråta heela tiden.. Vad ska jag göra?? de känns som hela mitt liv rasar just nu och jag kan inte göra nånting överhuvud taget för att de ska bli bättre.. Jag är helt hjälplös i den här situationen och de gör saken bara ännu värre..De gör ont och veta att nånting man kämpat för, nånting man längtat till, nånting man älskat så djupt kanske snart bara kommer att vara helt borta..
Man gör så mycket misstag i livet och man lär sej oftast nånting av dom, man att vi två skulle göra sånna stora misstag i våran kärlek att den kanske inte överlevar hade jag aldrig trott.. Jag måste ha tagit allting så för givet. Jag trodde verkligen att du alltid skulle stå vid min sida.. Men nu står jag här helt ensam och har ingen aning om vad som kommer att hända..

Jag vill ju bara spola tillbaka tiden
när du va så där känslig som siden
när vi va sådär jätte kära
jag vill ju bara ha dej nära
Jag vill att du släpper in mej i ditt hjärta igen
så lovar jag att allt kommer bli mycket bättre sen.

Vad som än händer i morgon, vad du än har kommit till för beslut, så ska du veta att du är de bästa som nånsin har hänt mej. Att utan dej vet jag inte vart jag hade varit idag. Du har gjort mej till den jag är. Du har gjort mej till en trygg människa, till en bättre människa, till en människa med högre mål än jag trodde va möjligt.
Om du inte hade tagit tag i den där lilla kaxiga tjejen med dom talande ögonen för 10 år sen, om du inte hade tagit dej an henne, är de utan överdrift inte säkert att hon skulle ha levt idag. För redan då började du påverka mej. Med dina ord med ditt inflytande, med din pondus och med din säkerhet. Du har alltid skyddat mej från allt och alla, du har alltid stöttat mej. De finns så mycket jag aldrig hade vågat gjort om jag inte visste att jag hade dej bakom mej. Det finns ingen som du. Jag kommer aldrig träffa någon som är som du igen.
Jag vet att idag skulle jag klara mej utan dej, för idag är jag tillräckligt stark. Men jag vill inte, jag vill ha dej hos mej för att jag älskar dej. Och våran kärlek går inte att jämföra med så mycket annat. Den är grundligt uppbyggt från grunden under flera år. Så den kan inte bara ta slut. Även fast de kanske inte känns så nu, så är den för stark för att nånsin ta slut. Jag hoppas bara att du kan se förbi våra problem och inse att vi kan lösa de här tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0