Ge mej styrka..

Snälla ge mej styrka och klara de här, de gör så jävla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. De gör ont att jag inte kan göra nånting för att förändra situationen, de gör ont att du inte vet om du älskar mej längre..  Allt gör så jävla ont, de känns som jag ska gå sönder. Jag vet inte om jag orkar ge de här en vecka till, jag vill men jag vet inte om jag orkar.. Jag önskar att de i alla fall gick åt rätt håll, men de har ju inte hänt nånting alls.
De känns som om jag förnedrar mej själv varje dag, Jag ger dej allt kan jag kan och orkar, men jag får ingenting tillbaka. Ingenting!! För du vet inte om du älskar mej längre, Varför gör jag såhär mot mej själv??  För att jag älskar dej och jag vill inte ge upp än, jag har så mycket mer och ge. Men de spelar ju ingen roll, för du vet ju inte om du vill ha min kärlek, du vet inte om du vill ha mej.. Jag vet inte om jag orkar mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0