jag vill inte

Jag blir så jävla trött på mej själv, jag bara ältar och ältar. Men de gör ju så jävla ont, de gör ont i mitt hjärta, de känns som jag ska kvävas och jag känner mej ständigt illamående. Vad ska jag göra, de e klart att de kommer gå över. Men de e ingen tröst just nu. Pappa säger att jag ger för mycket av mej själv till andra människor, speciellt till dom jag älskar. Är det fel?? Tydligen, då ska jag väl inte göra de nått mer då!! För såhär vill jag aldrig känna igen.
Alla minnen spelas upp i mitt huvud hela tiden som en film, alla känslor som jag nånsin känt för dej, känns nu extra starka. Eftersom dom kommer alla på en gång. Allting känns så jävla starkt. Allting gör så jävla ont. Allting påminner om dej, precis allt. Allting överallt. Jag har delat allt med dej, precis allt. Allting i hela mitt liv, är du och jag. Allting har vi gjort tillsammans. Jag är du och du är jag. Det är ju vi.
Hur fan kunde de bli såhär?? Vad va de som hände?? jag vill verkligen inte de här, jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0