What is meant to be, will be

Idag känner jag mej riktigt nere.. Känns som jag bara skulle vilja dra täcket över huvudet och försvinna.. Jag känner mej så vilsen, så förvirrad, vad ska jag göra med mitt liv..
Jag försöker komma på en lösning och komma ur den här situationen jag sitter i men de går inte.. För hur mycket jag än försöker så händer de lixom ingenting.. Jag kommer ingenstans, jag har fastnat.. Hoppet börjar försvinna.. Och vem ska hjälpa mej?? De finns ju ingen som kan lösa de här, de e ju bara jag.. Men så länge jag inte har en fast punkt i mitt liv, så kan jag inte göra nått åt resten heller.
Jag önskar bara att någon kunde finnas vid min sida och hjälpa mej igenom de här, för jag vet inte om jag klarar de här själv längre.. Någon och prata med, som hjälper mej tänka klart, någon som kramar mej och torkar mina tårar,  någon som säger att allt ordnar sej..=(


What is meant to be, will be.. But right now it fells like Im falling all over again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0