Förvirrad..

Vad gör man när allt man önskat och allt man nånsin kämpat för håller på och falla samman??
När man kämpat så mycket att man inte orkar mer?? Jag begär inte mycket, jag vill bara att vi ska vara lyckliga. Men efter vad du sa igår, tvivlar jag på att vi nånsin kommer att bli de.. Dina ord skar rakt in i mitt hjärta och de gör så ont..
Innan du sa de va jag beredd på och göra precis vad som hälst för dej, vad som hälst för att de skulle bli bra.. Men dina ord gjorde mej så illa att jag inte orkar kämpa mer.. Om inte du orkar kämpa för mej, varför ska jag kämpa för dej?? Jag kan inte kämpa för oss båda, jag klarar inte de här själv.. Dina ord gjorde mej illa, alldeles för illa.. Ena stunden känner jag mej helt tom inuti och nästa stund gör de så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag är förvirrad, vet inte vad jag ska ta mej till.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0